Niniejszy Regulamin określa zasady rezerwacji oraz płatności za usługi krótkoterminowego wynajmu apartamentów oferowanych przez Mateusz Wilczyński, prowadzącego działalność gospodarczą pod adresem: ul. Lindego 13F/2, 30-148 Kraków, NIP: 5130219797 („Usługodawca”).
Regulamin jest integralną częścią umowy najmu zawieranej między Gościem a Usługodawcą za pośrednictwem strony internetowej wilczavilla.pl.
Dokonanie rezerwacji oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
§2. Przedmiot usług
Usługodawca oferuje krótkoterminowy wynajem apartamentów zlokalizowanych w miejscowości Jurgów.
Szczegółowy opis apartamentów, ich wyposażenia oraz dostępnych terminów znajduje się na stronie wilczavilla.pl.
§3. Rezerwacja
Rezerwacji można dokonać:
za pośrednictwem formularza rezerwacyjnego dostępnego na stronie internetowej,
telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail.
W celu dokonania rezerwacji Gość zobowiązany jest do podania prawidłowych danych kontaktowych oraz potwierdzenia zapoznania się z Regulaminem.
Rezerwacja uznawana jest za potwierdzoną po dokonaniu płatności zaliczki lub całej kwoty – w zależności od warunków oferty obowiązującej w danym momencie.
§4. Płatności
Płatności za rezerwację można dokonywać online za pośrednictwem systemu PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (ul. Grunwaldzka 182, 60-166 Poznań).
Wysokość zaliczki lub wymagana płatność całkowita jest określana indywidualnie w zależności od aktualnej oferty i terminu rezerwacji.
W przypadku płatności online, transakcja realizowana jest w sposób bezpieczny za pomocą szyfrowanego połączenia SSL.
Dowód dokonania płatności (potwierdzenie rezerwacji) przesyłany jest drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Gościa.
§5. Anulacja i zmiana rezerwacji
Zasady anulowania i zmiany rezerwacji określone są w szczegółach danej oferty.
W przypadku anulacji rezerwacji przed rozpoczęciem pobytu Gość może zostać obciążony opłatą manipulacyjną lub utratą zaliczki – zgodnie z zasadami widocznymi w momencie dokonywania rezerwacji.
W uzasadnionych przypadkach Usługodawca może zaproponować zmianę terminu pobytu.
§6. Reklamacje
Reklamacje dotyczące świadczenia usług należy zgłaszać pisemnie lub mailowo na adres kontakt@wilczavilla.pl.
Usługodawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.
§7. Odpowiedzialność
Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w apartamencie z jego winy lub z winy osób, za które odpowiada.
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przedmiotów należących do Gościa pozostawionych w apartamencie.
§8. Przetwarzanie danych osobowych
Administratorem danych osobowych Gości jest Mateusz Wilczyński.
Dane przetwarzane są w celu realizacji rezerwacji, wystawienia dokumentów księgowych oraz kontaktu z Gościem.